mincarpediem

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hannah Olsson - 31 oktober 2012 21:35

Heej!

Sry för att jag inte har bloggat på hela dan men jag har inte hunnit :/


Jag har suttit hela kvällen och gjort en video från hoppträningen igår och det tog jättelång tid att ladda över den så hoppas ni gillar den!!(:

http://www.youtube.com/watch?v=GUuNc22cYMI&feature=plcp


Imorgon kommer jag lägga ut en video från när jag och Julia hopptränade på Petter igår!! :)


Imorgon vet jag inte om jag ska rida (om jag orkar)!!

Just nu sitter jag o titttar på tv och innan idag så åkte Julia hem!

Det har varit jättekul att ha dig här <33


Till Amanda:

Din ponny Petter är en ovanlig liten sak xd

Han är go och snäll förutonm när vi skulle släppa ut han i hagen, när han inte ger sig i padocken men han är jätterolig att hoppa när han går framåt och inte helt omöjlig att få i form!!<33

 

Och när han väl går där är han JÄTTEFIN!!!<33

Hoppas att jag kan rida han fler gånger!!xd

 

Och igår när vi hopptränade med Petter hoppade vi som högst 80cm!!!<33

 

 

Hoppas du (Amanda) gillade bilderna o såklart ni andra oxå!!xd<33


//Hanniii Banniii <33

Av Hannah Olsson - 30 oktober 2012 11:13

Heej!!

Jag har redan varit i stallet idag eftersom att vetrinären kom!

Diem hade inte ont någonstans hon markerade inte alls och så sa hon att hovslagaren bara skulle fortsätta verka som han gör!! För förra hovslagaren han hade verkt snett och det är därför hon går snett!!


Nu (= snart) så ska jag gå upp och blåsa upp sängen till Julia för sen om någon timme ska jag cykla ner till Möllarp (busshållsplatsen) och möta henne sen sticker vi hem till mig o käkar lite. Och när vi har ätit upp går vi ut och ger katterna lite lunch sen sticker vi till stallet och rider Petter och vi kommer fotta massor och vi ska försöka få bra bilder på Piff & Puff så ni kan få se de!!


Och så har jag lovat Amanda (Petters ägare) att jag ska pussa honom från henne så Julia får fotta de så Amanda ser!! xD


 

Detta är en bild från i sommras på en pay&jump i viarp (:<3:)<3


//Hanniii Banniii <33


Av Hannah Olsson - 29 oktober 2012 19:43

HAJ<33

Just nu sitter jag i soffan o tittar på tv med mamma, pappa o Zico!!<3

Sen imorgon-bitti kommer vetrinären och hon ska kolla på Diems högra bakhov och upp mot ryggen för att se vrf hon sliter upp sina skor!! Förra skon hon hade selt hon upp på 2 veckor!! :o

För när hon går så sätter hon ner hoven sen vrider hon på den! (knepigt) men vill ju såklart veta vrf hon gör som hon gör för det är lite konstigt tycker jag!!


Sen när jag kommit hem från stallet ska jag gå o lägga mig igen (hihi)!! xD

Och sen ska jag cykla bort till Möllarp (busshållsplats) och hämta Julia sen ska vi hem sen till stallet o rida Petter och sen när vi är klara med det få vi se vad klockan är.....så om vi hinner åker vi hem igen annars tar vi in Diem och börjar göra ve henne till hoppträningen!!!<22


 

HAHAH xD


 

HAHA gjorde denna när vi typ precis hade flyttat in xD<33


// Hanniii Banniii <33

Av Hannah Olsson - 29 oktober 2012 16:38

Hej!

Idag har jag varit i stallet men det var inte kul!! För det har inte varit så dåligt väder på jätte länge så jag fick inte något gjort!!

Kunde inte mocka hagen för det spö regna kunde inte smörja för mina händer frös till is!

Och så kunde jag såklart inte fotta i hagen heller eftersom det regnade men jag filmade lite inne i stallet som jag kanske lägger upp sen xD


Imorgon kommer  Julia o gud va kul vi ska ha!!

Först när hon kommer ska vi hem till mig sen ska vi till stallet och rida Petter sen ska jag till viarp o hoppträna o då kommer hon fotta o filma som jag kommer lägga upp sen!!<2


Bild 1: Det är efter en felfri runda i kågeröd på 70cm!! (:

Bild 2: Det är ett av de fotto jag skickade in till Hööks!! <33

 

  Glöm inte kommentera och ställa frågor!! <33


// Hanniii Banniii <33




Av Hannah Olsson - 29 oktober 2012 10:00

Haaj!

Idag ska jag upp till stallet och mocka hagen, smörja o fotta ute i hagen och i stallet!!<44

Och förhoppninsvis kommer bilderna på Piff o Puff upp sen idag!! <22


Idag har jag gjort en liten film om Diem!! <333

http://www.youtube.com/watch?v=uj8M_n_rlhg&feature=plcp

Hoppar ni tycker om den!!! xD


Här kommer lite random bilder jag hittade på min dator!!! <33 xD


                   

Hoppas ni tycker om de!! <22

Glöm inte att kommentera och ställa frågor!!!<33 xD


// Hanniii Banniii <33

Av Hannah Olsson - 28 oktober 2012 20:19

Heej!!
Nu sitter vi här i soffan och har det mysigt med varm choklad och solsidan
:D (:
Men nu börjar solsidan <3

Av Hannah Olsson - 28 oktober 2012 17:30

Hej!!

Nu har jag prec. kommit hem efter ett hopppass i padocken hoppade som högst idag 90cm!

As kul xD

Fast mamma glömde kameran så hon kunde varken fotta elr filma :(

Men på tisadag när jag tränar kommer Julia fotta o filma så de kommer väl ut på onsdagen om vi inte hinner få ut de på tisdagen men får se hur det blir!!

Försöker lägga ut bilder på Piff & Puff men det kronglar så Julia få se sen om hon kan hjälpa mig med det!!

Men nu ska jag gå ner och hjälpa mamma men maten så vi ses sen!!<44


Hittade en random bild!! <22


   



Av Hannah Olsson - 28 oktober 2012 10:33

Hej!!

Idag ska jag ha en städdag så det blir fint på ovanvåningen!!

Sen idag ska jag rida i padocken men mamma! (:

Sen längtar jag tills på tisdag för då kommer Julia!! :D Ska bli as kul !!<4

Kommer lägga upp bilder på Piff o Puff snart blir kanske idag annars blir det imon!! :) <22


Eee sen har jag en önskning........<3

Jag vill gärna ha komentarer, frågor......massor!!

Om ni vill att jag ska förändra på något lägga ut felr bilder från stallet vad som helst så snälla säg till isåfall!! :)<33


Men här kommet lite bilder från en Pay&Jump i sommras!! <3(:


       

Hoppas ni diggar de!?! <33

Men nu ska jag gå och städa ses !!!


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards