mincarpediem

Alla inlägg under december 2012

Av Hannah Olsson - 31 december 2012 19:20

Go´kväll..!!


Kvällen har varit lugn hittentills! Har varit i stallet o stoppat bomull i öronen på min lilla prinsessa eftersom vi inte vet hur hon reagerar på raketerna!! <3 


Men aa..vi har ätit förrätt o mamma håller på med varmrätten nu! Som vanligt firar vi nyår med familjen och har 3 rätters middag!!


Förrätt: Räkmacka

Varmrätt: Planka

Efterrätt: Glass med varma hallon :D

Nice asså!!! <3


Men nu ska jag gå..!! <3


Gott nytt år på er..!! <333


 

pUss O kRam <333


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 31 december 2012 13:19

Haii <3


Det blev inte någon ridning idag..!! Men får nog rida imon!!
Men vi var i stallet o blandade mat, o så tog jag in Diem o rycktade henne lite :)


Men nu ska jag fortsätta kolla på min film <3


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 31 december 2012 13:19

Haii <3


Det blev inte någon ridning idag..!! Men får nog rida imon!!
Men vi var i stallet o blandade mat, o så tog jag in Diem o rycktade henne lite :)


Men nu ska jag fortsätta kolla på min film <3


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 31 december 2012 10:31

Haii <33


Idag är det dax att åka upp till ridhuet igen o rida lite!!

Kan se om mamma kanske kan ta med kameran!! :)


Men idag är det nyårafton med god mat ikväll :D


Den 3 till den 4 ska jag sova med Julia <33 :D


Men nu ska jag gå o byta om, ses (:


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 30 december 2012 19:17

Haii..!! <3


Har verkligen inga bra rubriker så jag tänkte lite..!! xD


Men idag har jag då varit med Manda i stallet! 

När vi kom började vi med att gå ut o mocka hagen o så började vi längst ner!

Diem o Petter kom o sa hej till oss..sen ett tu tre fick de fnattt o sparkade, bockade och levde rövare! De höll på ett bra tag ! Jag o Manda var fortfarande kvar i hagen när de höll på och för att undvika att bli sparkad så som vapen hade vi grepar xD

Och vi båda lever än idag :)

Sen kom mamma ut o hjälpte oss och när rullebören typ var full så välte Diem den så vi fick plocka upp allt igen..! Petter ville hjälpa till o mocka så han tog mammas grep men sen märkte han att det var jobbigt så han kastade den på marken och gnällde på att han hade ont i ryggen..!!! :D ;D<3

Sen skulle mamma gå o tömma rullebören o när hon kommit ut från hagen välter hon den o får plocka upp allt en gång till!

Så man kan säga, om man går ut o mockar hagen med oss så lova jag dig att du kommer skratta tills du har ont i magen x*D LOVAR!?! xD Eller hur Manda..?? xD <3


O sen gick vi ner till padocken o red o Diem var jättefin och bara för att jag o Diem var så duktiga få fick vi hoppa ETT skutt på en sockerbit :D Det känndes ganska lågt men bättre de än att inte hoppa alls!! <9


Men nu ska jag kolla film! Tror det var Avatar ikväll, kanske kolla lite!! <3


Här kommer lite bilder fråns isommras på en pay&jump i viarp!!<3 ;)


         


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 30 december 2012 14:18

1. Vilka e dina bästa vänner ?   Svar: Mimmi, Manda, Julia, Frida, Tuva, Kajsa o massor fler tror jag:)


2. Hur många läsare har du?   Svar: De beror på, vissa dagar kan jag ha 8 läsare, andra kan jag ha upp till 70, 80!!


3. Hur många gånger på en dag är du inne på din blogg?   Svar: Det beror oxå på, om det e fint läder o  jag e ute så kanske inte så många gånger, andra dagar när det kanske regnar bloggar jag kanske jättemycket!! Vissa dagar hinner jag inte blogga alls..!


4. Vem var din första häst?   Svar: Diem e min första..!! Har inte haft någon innan.!! :)


5. hur kommer de sig attt du började blogga?   Svar: Jag blev inspererad av andra bloggar och tänkte att det kankse skulle vara kul!! 


6. Gillar du Justin Bieber?   Svar: Ja, han kan väl vara lite bra!! :)


7. Vad gör du när du blir förstor för Diem?   Svar: Det blir jag inte, jo de e klart att jag blir, ehh jag vet faktiskt inte kanske säljer jag henne, elr så kanske jag har kvar henne!! Ingen aning!!:)


8. Hur länge skall du ha kvar henne?   Svar: Så länge som möjligt ;)


9. Håller du på med någon annan sport än ridning?   Svar: Neppsi, inte hittentills :)


10. Favorit årstid?   Svar: Våren :D


Här har ni 10 frågor till kommer nog komma fler :D<3

Av Hannah Olsson - 30 december 2012 14:05

1. När började du blogga?   Svar: Vet inte riktigt hara haft ganska många bloggar men de e inga som har varit seriösa men....jag vet inte riktigt :)


2. Vad är din favorit mat?   Svar: Tacos xD Elr mammas lasagne :)


3.vad gör du när carpe diem går bort?   Svar: Jag har inte tänkt så långt än men får se då, har nog sålt henne innan det..!


4.vad är det högsta du har hoppat med hon?   Svar: Jag har hoppat 105 cm med henne :)


5.vill du bli som nellie berntsson inom ridning och blogg?   Svar: NEJ, det vill jag inte..!


6.tkr du nellie är bra ryttare?   Svar: Nepp..!


7.älskard u din blogg? Svar: Klart ;)<3


8.har du pojkvän?   Svar:  Neppsi..!;)


9.läser du andras bloggar för du är en haiters av dem?   Svar: Aldrig..!


10.har ngn känd inom blogg världen läst din blogg?   Svar: Kan tyvärr inte se vilka som har läst min blogg så jag vet inte!! :)


Här var 10 frågor kommer att komma fler :D


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 30 december 2012 10:43

En bild på Diem o en bild på Diem o Kevsan!! <3:**


   

Puss Puss :****


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards