mincarpediem

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Ett tag sen nu...

Av Hannah Olsson - 26 juni 2013 13:32

Hej*


Det var ett tag sen nu som jag bloggade men har inte haft tid, och så har jag glömt och blablabla!

Men nu ska jag blogga mycket, och vi har ju sommarlov :D


Igår red jag lite på ängen och DIem vart helt galen!
Här kommer lite bilder! 

       


Haha, ja... ;)



Idag ska det vara en pay & jump på Viarp, och jag hade tänkt hoppa en 80 runda, men om inte hovslagaren kommer och fixar Diems sko så kan jag inte hoppa! Så vi hoppas på att han kommer..


Idag har jag inte gjort så mycket, tänkte först åka till väla en runda men jag orkade inte! :))

Ber mamma filma, om jag hoppar så får ni se det sen :)


//Hannah Olsson <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Olsson - 30 juni 2013 13:46

Heej !   Idag kommer Julia :D Kommer bli as kul, saknar henne jättemycket! Hon kommer sova hos mig tills på tisdag, och idag när jag hoppar ska hon fotta mig och imorgon så ni kommer säkert få jättefina bilder som jag kommer lägga ut sen!  ...

Av Hannah Olsson - 29 juni 2013 12:57

Heej!   Tänkte berrätta lite om dagen! Nu på morgonen har jag städat lite....och lite sånt! :) Och nu håller pappa på att sätta upp en sån grej jag ska ha på väggen, kan visa er sen.   Sen snart så ska jag och mamma åka och lämna Molly ho...

Av Hannah Olsson - 28 juni 2013 12:01

Tjabba tjääna !   I förrgår skulle jag ju hoppa en p&j i Viarp, men så sa jag att jag bara kunde hoppa om hovlagaren kom. Han kom, men lite sent så det blev inget. Men ska ju hoppa i Åsbo på Måndag istället :) Och så på söndag kommer Julia hem ...

Av Hannah Olsson - 27 juni 2013 23:49

Heej! Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg. Jag kan börja med att berätta snabbt om "uteritten", den gick väl sådär! Hästarna stack med oss två gånger och Diem sparkade och stutsade på stället. Men jag satt kvar :) Sen, efter der red jag lite ...

Av Hannah Olsson - 27 juni 2013 01:51

Hejsan! Just nu e jag hos Moa och ska ju sova här inatt. Det blev tyvärr ingen hoppning idag för att hovslagaren kom senare än vad vi trodde! Men ska nog hoppa på Måndag, vet inte vad klubben hette, men skriver det så fort jag vet! :) Imorgon sk...

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards