mincarpediem

Alla inlägg under mars 2013

Av Hannah Olsson - 23 mars 2013 19:51

Hej


Nu har jag kommit hem från ridhuset, var där med mamma och Molly, och Molly fick oxå rida lite!


Ehh....Nu har vi äntligen lov och ja..... <3


//HanniiiBanniii <33

( Pallar inte blogga mer idag )

Av Hannah Olsson - 20 mars 2013 21:09

Hej <3


Nu kan jag äntligen blogga.

När jag la ut det "inlägget" imorse så satt jag på bänken i skolan, hade skrivit ett jättebra inlägg och så skulle jag lägga upp det, men då så dampade min mobil så allt försvann och då blev jag jättesur.


Men igår skulle jag hoppträna i Viarp men vi åkte inte dit pågrund av vädret så vi åkte bara upp till ridhuset. Jag hoppade och det gick jättebra :D


Idag så red jag oxå i ridhuset, tänkte bara jogga av henne! Och hon var jättefin idag, lyssnade jättebra på mig och var mjuk och fin. Kunde göra galoppombyte från båda varven utan att det blev konstigt.


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 19 mars 2013 08:11

Hellu!


Idag är det Tisdag och jag ligger i mammas och pappas säng och myser med Zico.

Trodde det skulle vara snöstorm idag, men nepp det e det inte här. 

Så vi får se om vi kan komma till hoppträningen ikväll.


Ehh.. idag i skolan ska vi väl ha det vanliga, spanska, svenska, matte, lunch, idrott, biologi och sist idag så ska vi ha historia.


Sen när jag kommer hem så får vi då se om vi ska på hoppträningen, om vi inte ska det så ska jag plugga lite till  för vi ska ha prov imorrn. Pluggade väldigt mycket igår det var därför jag inte hann blogga.


Här kommer lite random bilder ! ;)


     


Haha, men nu ska jag gå ut en liten runda med Zico. ( om jag får upp honom från sängen )

Sen ska jag ge katterna lite mat sen går jag upp och väntar på bussen.


Men vi ses :)


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 17 mars 2013 08:52

Hei


Igårkväll när vi var påväg hem från kalaset så hämtade vi upp Amanda för hon ville inte sova hemma själv så då fick hon sova hoas  oss istället.


Men nu ligger vi här i sängen och chillar, jag ska se ett avsnitt av PrettyLittleLiars, den e as bra.



Sen ska vi ju upp till ridhuset och löshoppa våra ponnys, sen ska vi dra till väla en sväng :)


//HanniiiBanniii

Hoppas ni gillade headern! :)

Av Hannah Olsson - 16 mars 2013 13:59

Hallop !

Idag är jag jättetrött men jag håller mig vaken.

Har redan varit i stallet och blandat mat till Diem.

Och imorgon ska jag löshoppa henne i ridhuset och Amanda ska oxå löshoppa Petter.


Snart ska vi till farmor och farfar för att farfar fyller år imorgon tror jag men eftersom vi inte kan komma imorgoon så flyttade farmor det till idag så vi kunde komma!


Ehh.....för någon dag sen så var jag och Amanda i stallet och fottade, ni ska få se bilderna men orkar inte göra det nu.  ;)


Men nu ska jag gå ner och duscha. 



 


Men bloggar lite till sen!


//HanniiiBanniii <33



Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards