mincarpediem

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Träning i paddocken !:)

Av Hannah Olsson - 23 maj 2013 21:44

Chabba!


Idag är jag glad för att det var en chill dag i skolan, min fina kläning har kommit och träningen idag gick superbra.


Jo, beställde ju en kläning från Nelly.com och nu har den kommit :D Happyface!

MEN.....den var lite stor så mamma eller mormor få sy in den till mig och då kommen den sitta perfect!


Tränade i paddocken idag, för mamma, började med att hoppa en liten sockerbit men sen skulle jag travhoppa 70 80 och 90 och det gick jättebra. Sen la mamma up en 90 oxer och DIem hoppade jättefint :)

Imorgon vet jag inte riktigt var jag ska rida med tror det blir ut en liten runda i skogen.

Och sen nu på kvällen så kom Amanda hem till mig och så sprrang vi en runda, och vi klarade spriga hela rundan utan att gå en ända gång :D Happyface!


Har oxå kollar igenom matten för ska ha matteprov imorrn :(


Men nu ska jag snart gå och lägga mig! <3


//HanniiiBanniii <33

 
 
Johanna

Johanna

23 maj 2013 22:00

jätte fin blogg!! Jag älskar också att rida!

Kolla gärna in min frågestund!:)
(T.ex. vilka låtar du vill ha på bloggen, hur min blogg kan bli bättre, va som snackas, bilder, videor..? m.m)

Tack såå mycket!:I

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Hannah Olsson

24 maj 2013 21:01

Tack!
Ja det ska jag göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Olsson - 30 juni 2013 13:46

Heej !   Idag kommer Julia :D Kommer bli as kul, saknar henne jättemycket! Hon kommer sova hos mig tills på tisdag, och idag när jag hoppar ska hon fotta mig och imorgon så ni kommer säkert få jättefina bilder som jag kommer lägga ut sen!  ...

Av Hannah Olsson - 29 juni 2013 12:57

Heej!   Tänkte berrätta lite om dagen! Nu på morgonen har jag städat lite....och lite sånt! :) Och nu håller pappa på att sätta upp en sån grej jag ska ha på väggen, kan visa er sen.   Sen snart så ska jag och mamma åka och lämna Molly ho...

Av Hannah Olsson - 28 juni 2013 12:01

Tjabba tjääna !   I förrgår skulle jag ju hoppa en p&j i Viarp, men så sa jag att jag bara kunde hoppa om hovlagaren kom. Han kom, men lite sent så det blev inget. Men ska ju hoppa i Åsbo på Måndag istället :) Och så på söndag kommer Julia hem ...

Av Hannah Olsson - 27 juni 2013 23:49

Heej! Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg. Jag kan börja med att berätta snabbt om "uteritten", den gick väl sådär! Hästarna stack med oss två gånger och Diem sparkade och stutsade på stället. Men jag satt kvar :) Sen, efter der red jag lite ...

Av Hannah Olsson - 27 juni 2013 01:51

Hejsan! Just nu e jag hos Moa och ska ju sova här inatt. Det blev tyvärr ingen hoppning idag för att hovslagaren kom senare än vad vi trodde! Men ska nog hoppa på Måndag, vet inte vad klubben hette, men skriver det så fort jag vet! :) Imorgon sk...

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards