mincarpediem

Alla inlägg under november 2012

Av Hannah Olsson - 30 november 2012 17:40

Tjoho!

Det har hänt en del sen jag bloggade senast :)


Jag har gått i skolan som vanligt förra lördagen så hade jag Mimmi fest som ni vet!!<3

Det var gymt kul och tack för alla fina presenter jag fick!! :D

_____________________________________________________________________________________________________


Denna veckan ska  Diem vila! Hon började i tisdags efter hoppträningen!!

Jag tycker det är ganska tråkigt att inte rida men det är bäst för henne så ja......:)


Men nu i tisdags när vi lastade av hemma så fasnade jag med min fot i transport dörren och jag har fortfarande ont men nu har jag inte ont i foten utan nu har jag ont i benet!! :D <33


 


Men nu ska vi beställa pizza så måste sticka!! <33

SES <3333


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 24 november 2012 13:19

Haaj <3

Idag ska jag och Mimmi ha våran fest!!

Kommer bli awsome!! :D

.........

Idag har jag varit och tränat för Åsa och det gick bra!!

......

Snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag åka och hämta Frida och Julia på busshållsplatsen o ja.....


 


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 21 november 2012 21:00

Haaj!

Idag har jag varit med Mimmi o jag har varit med henne hon den hästen som hon rider. Den var jättefin! ^_^

Imorgon ska jag åka upp till ridhuset o träna lite för mamma!! <3

......

Sen på lördag ska jag ju ha min fest med Mimmi! Kommer bli jätteroligt!! :D


Rubriken säger lite! Säg vad ni tycker Svampbob vs Patrik?!? Kommentera vem ni tycker är grymast!


Men nu ska jag spela lite Sims!!<33


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 19 november 2012 11:26

Haaj!!
Just nu bloggar jag via mobilen o ska se om det går bra! Dagen hitentills har varit bra men bloggar mer när jag kommer hem :)<3
//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 18 november 2012 08:41

Haaj <3

Just nu sitter jag o äter frukost i one piece!

Sen tjugo över nio kommer Elin o sen halv tio sticker vi upp till stallet!

O sen lastar vi halv elva!

....

En sak som jag säga till er att jag har fått ett par stövlar!!:D

Bruna

Advance

Tretorn :D

Gillar de jättemycket o de är jättesköna att rida i och ha på i stallet!!

 

^^^^^^^

|  |  |  |  |  |  |

De är de bruna jag har fått!!


Men nu ska jag gå o göra ve med mig, så HEJDÅ!! <3:D


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 17 november 2012 21:24

.......

Glöm inte kommentera o ställa frågor!!

.......

//HanniBanniii <33

Av Hannah Olsson - 17 november 2012 21:13

Haaj !! <3

Just nu sitter jag i soffan med familjen!!

....

Molly o pappa kom nästan prec.  hem från rögle fast det gick inte så bra!! De losa med 0-7!!

Inte så bra kanske!!


Imonbitti kommer Elin hem till oss för hon ska följa med på tävlingen o filma så jag kan lägga ut video sen! :D

Diem kommer vara jättefin imon!! Min prinsessa <33

......

Kommer nog fotta henne innan vi lastar henne!!

..

Men nu ska jag fortsätta titta på tv!!


 

//HanniiiBanniiii <33


Av Hannah Olsson - 17 november 2012 11:37

Heej!

Det blir ett kort inlägg för att jag ska gå o smörja alla mina saker, äta o sen ska jag till Viarp o bygga bana tills imon!!

...

Åsaträningen idag gick bra! Diem var mjuk o fin o vi fick mycket beröm av Åsa!

.....

Outfit imon: Har tyvärr ingen bild men kommer nog komma bilder o videos imon efter tävlingen!!

Men jag ska ha:

Klubbjacka (mörkblå)

Vita ridbyxor

Tävlingsstrumpor

Bruna tretornstövlar (Modell: Advance)

 Häst:

Brunt JH schabrak

Pullanosträns med matchande förbygel

Vita bennskydd (De  är inte riktigt vita men...)

Min bruna hoppsadel!!

...

Men nu måste jag gå!! <33


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards