mincarpediem

Alla inlägg under februari 2013

Av Hannah Olsson - 27 februari 2013 20:40

Heyy!! 


Just nu sitter jag här på ovanvåningen och tråkar, ska gå ner och sätta mig i soffan och kolla lite på TV.


Dagen idag har varit normal och tråkigt men ändå bra :)<3


Ehhh.....jo glöm inte följa mig på Instagram

~ stevehereiam


och glöm inte messa mig på KIK

~ hanniiibanniii


Har litta tröökigt!

Men bloggar mer imon så SeS!


   


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 27 februari 2013 08:49

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat men har har inte hunnit!
Men just nu e jag påväg till skolan!
Ehh..igår så var jag och hopptränade och jag tyckte det gick jättebra!!

Och nu på Söndag så fyller min lillasyster Molly 9 år och på Lördag så ska hon ha kalas!

Men jag ska inte rida idag, så får se om jag ska rida imon och det får vi ju hoppas!! :)<3
// HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 22 februari 2013 21:40

JA.....Nu har jag kommit hem från Emporia, jag har varit i stallet och blandat mat till Diem och städat lite på mitt rum och lite i köket.

Men jag orkar inte lägge ut bilder just nu vad jag köpte, men berättar imon vad jag köpte för jag orkar verkligen inte göra det nu!


Men imon så ska jag nog vara lite med Amanda och sen ska jag upp till ridhuset för jag vill rida så mycket som möjligt nu på vintern för att hon inte ska bli så pigg, och så har vi dragit ner påå havren :P

Men eftersom mamma och pappa åker till Köpenhamn imon och kommer inte hem fråns på Söndag så har jag ingen som kan köra mig upp till ridhuset så imon får jag och Kajsa rida upp till ridhuset :D


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 21 februari 2013 10:39

Japp, inatt har jag haft sovis med Amanda! Glömde blogga igår sry!


Men jag red ju oxå igår och det gick jättebra!

Hon var jättefin och lyssnade på hjälperna jättebra, så det var jättekul att rida henne igår eftersom hon busa så mycket i Tisdags!!


Men idag vet jag inte riktigt om jag ska rida, eftersom mamma inte e hemma på hela dan typ och så ska jag ju till Julia sen! Men ska höra med henne, för i sånna fall så får jag rida i paddocken och jag vet inte änns om det går! Pågrundav att det är nog jättefröset i paddocken!


Men men Så taggar vi Julia ikväll då!! Tagga till 1000! <3333:**** Ska bli as kul!


Men nu ska jag släppa ut Zico och ge katterna mat och så ska vi nog ta och äta frukost så det händer något idag!!


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 19 februari 2013 21:57

Hejj <3


Nu har jag kommit hem, duschat och ätit kvällsmat. Så just nu sitter jag här och kollar på TV med mamma och pappa! :))

Ska nog snart gå upp och snacka lite skype med Amanda och Paulina :DD


Men innan när jag red så var Diem JÄTTEJOBBIG! Så jag fick jätteont i min axel! Så var nära på att avbryta träningen men jag ville ju hoppa så...jag fortsatte och det gick faktiskt jättebra sen! Förutom att Diem bocka/hoppa eller var hon gjorde! Men blev nöjd med träningen ändå! Så vi får se hur det går nästa vecka!! <333


Men nu ska jag gå, sEs!


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 19 februari 2013 11:43

Hej!


Idag är det Tisdag och det innebär hoppträning :DDDD<333

Idag har jag bestämt mig för att jag ska hoppa den högle banan! _:)


Men...jag har käkat frukost och just nu så tar jag det bara lungt!


Men har inget att skriva om!

Kommentera och säg vad ni vill läsa om! Det tar minst 1 minut.


Så..så länge blir det bara korta och trööökiga inlägg!! 


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 18 februari 2013 11:47

HEjj!


Japp, nu e jag hos farmor och ska sova här tills imon!


MEn igårkväll så satt jag och snackade med Amanda och Paulina på skype! :)) Snacka om onormala människor!!! :)

Amanda är hos Paulina som bor i Ystad, så skulle de smörja sadlar och......gissa smidiga Amanda med smidiga Paulina. Paulina råkar ge Amanda pälsglans, och Amanda kolla inte på flaskan så hon smörjer hela sadlen med PÄLSGLANS!!!!! Vem gör det??

Så Amanda fick smörja om hela sadlen :DD <33

Hahaa sitter fortfarande och skrattar åt det!


Men imorrn så ska jag ju hoppträna!! Som ni vet :) Eftersom det e Tisdag! :))) <33333


Sen på Torsdag så ska jag ju till Julia!!! Tagga Tagga Tagga <333 Ska bli as kul! <33 :DDD


KIKA MIG ~ HanniiiBanniii


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards