mincarpediem

Alla inlägg under november 2012

Av Hannah Olsson - 16 november 2012 22:38

Haaj!!

Har inte hunnit blogga men nu gör jag det!!

Just nu sitter jag med min nya data :D

Fick den av skolan!!!xD

.......

Är  hos Manda nu och kalaset börjar ta slut!!

..

Mandas ena hund Diza har fått valpar så vi sitter och passar de!!

De födes en vecka förtidigt det är därför!! De är såå sjuuuukt söta!! >_<

...

Imonbitti ska vi åka o träna i ridhuset för Åsa sen så ska jag tävla på söndag!!xD <33

Ett lycka till kanske?!? <3


Blir inget långt inlägg nu men ja bloggar mer imon!! <33


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 15 november 2012 07:58

Haaj !!

Hann inte blogga igår så jag gör det nu innan skolan!!
......

Idag ska jag hem till Manda och när vi kommer hem från skolan ska vi ner i padocken o rida sen ska vi följa med hennes pappa när han ska handla till imon eftersom Manda skulle ha fest då!!:)

.....

Just nu är mormor o lämnar Molly! Och jag ska gå o göra ve mig för jag ska åka busse till skolan!

....

Tisdags träningen (hoppträningen) gick jättebra hoppade min första bana på 90cm!

Vi hoppade en bana som varit med i Världscupshoppningen!! Den var jättesvår men jätterolig!!


Men nu kom mormor hem så jag ska gå o göra ve mig nu men bloggar mer sen ikväll när jag kommit hem från Manda!!

----

Glöm inte sälla frågor o kommentera hur mycket som hälst!!


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 13 november 2012 16:50

Haaj!

Sorry för att jag inte bloggade mer igårkväll men det var bara för att jag var tvungen att plugga matte!!


Men just nu ska jag bara gå ner och äta nån macka sen sticker jag till stallet o gör ve Diem sen sticker vi på hoppträning!!

Ska se om jag hittar kameran så mamma kan filma!!
....

Hela denna veckan så ska mormor sova hos oss för att mamma o pappa ska bort så,......ja!


Veckan!!

Måndag: -

Tisdag: Hoppträning i Viarp

Onsdag: -

Torsdag: Upp till ridhuset o träna med Manda!! <3

Fredag: Fest hos Manda

Lördag: Kanske kolla på svalövs cupen mad Frida o Jasse!

Söndag: Tävling i Viarp (Stilbedömning) Manda fyller år så gå in på hennes blogg o skriv grattis kommentarer så är jag övertygad om att hon kommer bli jätteglad!!

....

Men nu måste jag gå ner o äta! Hinner KANSKE blogga när jag kommer hem!!

// HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 12 november 2012 15:23

Haaj!! 

Sry för att jag inte har uppdaterat men det är bara för att jag inte har hunnit men nu är det slut på det!!!!!!!!!!!

Kommer blogga mer ikväll men hinner inte blogga mer nu för jag ska plugga matte men bloggar sen!!!


//HanniiiBanniii <33


Av Hannah Olsson - 7 november 2012 20:45

Haaj!

Igår hann jag inte blogga efter träningen men det gick jättebra. Vi hade typ markarbete fast i slutet hoppade vi lite högre!! Som högst hoppade jag 1 m!!(KUL) xD :)

Ooo ja allt gick bra och så!!

.......

Idag har jag varit med Jasse och vi har varit i stallet men jag bara ryktade och blandade mat!! Imorgon när vi ska ha vår torsdags träning så ska jag Amanda och Kajsa lasta våra ponnys och köra upp till ridhuset och träna där för det blir så mörkt så man hinner inte rida i paddocken!! <33

.........

Just nu ee jag inne på FB och YT på YT kollar jag på William Spetz xD Han e jätterolig tycker ni ska gå in på YT Och titta lite på honom som jag gör!! 


Glöm inte kommentera och ställa frågon!! <33


 

Är kär i ^

                 |

Pikacho <33333333333333333333333

// Hanniii Banniii <33

Av Hannah Olsson - 5 november 2012 18:03

Heej <33

Rubriken säger mest!! Jag och Mimmi har kommit på en ny låt xD

Vill ni höra?? xD (Nu får ni göra det)

Lille Ko Lille Ko Sluta Spotta I Min Sko, Om Du Vill Om du Vill Kan Du Bli En Inlagd Sill..............Slut!! <## Melodi: Lille Katt

Visst är detn bra!!??!! xD


Idag har jag varit med Jasse och vi har kokat spegetti och spelat WII!! (Ätit spagettin oxå xD)

Just nu har Molly två kompisar här hemma för deras föräldrar är på något möte!! :)

Glöm inte att jag vill ha en fin header så om du kan så är det bara att säga till!! <33 xD

O glöm inte att kommentera och ställa frågor!! <3

 

Skäcken heter Billy Boy och är från VKRK och var min skötponny!! <33

// Hanniii Banniii <33

Av Hannah Olsson - 4 november 2012 20:39

Heej!!<3

Följ mig på instagran : Bananernaipyamaserna

Tack !!! <33


 

// Hanniii Banniii <33

Av Hannah Olsson - 4 november 2012 19:21

Haaj <33

Idag så har jag varit med Manda i förmiddags sen stack jag hem bytta om sen stack vi till stallet och red och det gick sådär Diem var jättepigg och då e det svårt för henne att konsentrera sig!!

Och så skulle Amanda iväg så mamma fick rida lite på Petter och han var lite busig och försökte resa sig med mamma men det lyckades han inte med!! xD


Tänkte ta upp en sak!! Min tuggummi favorit xD

Min personliga favorit smak är EXTRA white Sweet Mint! Tycker den är jätte god och är det äna tuggumitt jag köper och om den inte finns köper jag (oxå från extra) melon mint den e oxå jätte god men är lite sötare!! <33


Det kommer bli mycket att jag bloggar på kväller eftersom jag är i skolan och och sen i stallet elr hon kompisar!! <3


Sen undrar jag om det finns någon som är bra på att göra headers för jag vill jättegärna ha en fin header!! Så om det är någon där ute som tycker de är duktiga på det så är det bara att kommentera så jag vet sen kan "vi" prata mer sen!!<33 :)


Just nu lyssnar jag på musik och mina favorit artister är: Akon , PSY och typ Panda Da Panda!!

Här en låpt av varje:

Akon!!

http://www.youtube.com/watch?v=F9m87qSxuWk

PSY!!

http://www.youtube.com/watch?v=60MQ3AG1c8o

Panda Da Panda!!

http://www.youtube.com/watch?v=7iDhtI17NzM


Fyra av mina kompisar har oxå bloggar kika gärna in o läs!!

Kajsas blogg med Kevin!!

http://justkevin.devote.se/

Julias blogg med ridskoleponnysarna!!

http://tigrerad.bloggplatsen.se/

Amandas blogg med Petter!!

http://minpetter.devote.se/

Julia och Josefin och ponnyhästar från här och var!! xD

http://allroundschabrak.bloggplatsen.se/


Och sen om ni har några önskemål så kommentera direkt och ställ gärna frågor!! <33


 

Zico!! <33

Nu ska jag gå och se på solsidan!! SES <33

// Hanniii Banniii <33



Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards