mincarpediem

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Hannah Olsson - 29 juni 2013 12:57

Heej!


Tänkte berrätta lite om dagen!

Nu på morgonen har jag städat lite....och lite sånt! :)

Och nu håller pappa på att sätta upp en sån grej jag ska ha på väggen, kan visa er sen.


Sen snart så ska jag och mamma åka och lämna Molly hos en kompis, och sen ska vi åka in på hööks för jag köpte ett regntäcke men det blev fel, så vi ska in på byta det och så ska vi köpa ett tredelat tränsbett som jag ska ha i skogen och kanske när jag hoppar, för hon taggar jättemycket ute i skogen och så ibland så ska jag ha det när jag hoppar henne.


.....


Idag ska Diem vila ska kanske skritta eller gå med henne.

Och imorgon ska jag upp till ridhuset och hoppa på utebanan, eftersom jag ska hoppa en p&j på måndag, och så var det ett tag sen jag hoppade :)


Och det blev inga fotto igår för jag glömde kameran hemma.


Heejdå!


HanniiBanniii :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards