mincarpediem

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Hannah Olsson - 19 april 2013 08:46

Godmorgon, sitter på bussen igen.
Igår så var jag och Manda ute och sprang, först sprang vi till stalllet sen var vi på stallmöte sen sprang vi hem igen!
Efter skolan idag så ska jag hem och springa en runda och sen ska jag till stallet och rida, och så ska jag packa för imorrn bär det av till Trolleholm på hopptävling! E det några man ser där så kommentera!:)

Nu nästa månad, Maj, då ska jag och Manda ha en sockerfrimånad, får se hur det går men för min del tror jag att det går ganska bra! :)

// HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 19 april 2013 08:45

Godmorgon, sitter på bussen igen.
Igår så var jag och Manda ute och sprang, först sprang vi till stalllet sen var vi på stallmöte sen sprang vi hem igen!
Efter skolan idag så ska jag hem och springa en runda och sen ska jag till stallet och rida, och så ska jag packa för imorrn bär det av till Trolleholm på hopptävling! E det några man ser där så kommentera!:)

Nu nästa månad, Maj, då ska jag och Manda ha en sockerfrimånad, får se hur det går men för min del tror jag att det går ganska bra! :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards