mincarpediem

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Hannah Olsson - 7 juli 2012 21:52

Heej!

Nu har jag kommit hem ätit och duschat!! Sitter nu och tittar på tv med familjen!!

Red Diem innan och det gick jätte-bra, vi hoppade!! Vi hoppade en liten bana och hon blev jätte pigg och tyckte det var jätte kul!!<3 :)


Mamma filmade och fottade men hinner inte lägga ut det nu så jag lägger ut de imon!!

Hoppas att det e ok?!? Men det får det vara nu!! ;)


Men jaja bloggar mer imon ses!! :)<3


 

Av Hannah Olsson - 7 juli 2012 14:58

Heej!!

Idag har vi städat här hemma!! Men nu ska jag gå upp och packa till .......!!

HEMLISS!!

Hann tyvärr inte blogga igår efter ridnigen men det blev en massa bra bilder och videos! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=SLfuKVncwRw&feature=plcp

Denna video gjorde jag innan idag när jag hade tråkigt hoppas att ni gillar den!! <3:)


Idag blir det nog hoppning och ska be mamma fotta och filma!! ;)

Imorgon blir det nog uteritt!! :) Får se om hon e lika pigg som hon var förra gången jag red ut!! :)


Om ni vill ha fler bilder från igår så får ni säga till!! ;)

Men jag kommer blogga mer ikväll om jag inte glömmer det men det ska jag inte!!;)

Nu ska jag gå upp och packa, men ses ikväll!! <3<3:)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards