mincarpediem

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Hannah Olsson - 23 juli 2012 21:33

Hej!!!

Idag har jag varit i stallet med Lina!!:)

Vi har ridit i padocken vi tränade med lite bommar!!! xD

Och imon ska vi skritta ut eftersom att vi ska tävla på Onsdag!!

Ee jaa nu sitter jag här och bildbomben och hoppträningen kommer imon för idag hinner jag inte!!<3

E och idag så ska jag ha sovis med Lina och imon ska vi nog till Hööks xD

Jo och på tävlingen ska jag hoppar 70cm och om det går bra ska jag hoppa en 80 runda och Lina ska hoppa 70 och 80cm!!<3<3xD

 Men nu ska vi göra något annat ses!!<3


 

Av Hannah Olsson - 23 juli 2012 11:39

Hej!!

Nu har jag kommit hem från 2 underbara veckor på Gotland / Fårö!!

Vi har badat kollat på trav och jag har såklart fottat en hel del!!


Ochhhhh.... på Onsdag ska jag nog starta en Pay & Jump men Diem!!<3 Ska bli så kul!!

Och nu alldeles strax ska jag sticka till stallet och träffa Paulina som oxå har en ponny där jag har Diem och det är hon jag ska åka med till Pay & Jumpen eftersom vi inte har någon transport än!!


Hoppträningen som jag lovade er innan Gotland kommer alldeles strax att läggas upp på youtube ee den kommer inte bli så lång men jaja!!<3 xD


Kommer snart komma en bildbomb på typ alla bilder från Gotland!!


Här en två bilder från travet!! ( Har fler fast de kommer komma med bildbomben)


   

Denna hästen var min favorit!!<<3<3


Men nu ska jag dra ses!!<3<3  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards