mincarpediem

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Hannah Olsson - 8 januari 2013 21:34

Hejsan!!
Just nu sitter jag framför TVn..
Samma program som igår!
Dagens hoppträning gick jättebra o hon var riktigt fin..

Imon börjar skolan så vi får se vad som händer..

Ska nog upp till ridhuset imon o bara jogga lite så hon inte får mjölksyra från dagens träning!

Men nu börjar filmen...
Ses..<3

//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 8 januari 2013 13:08

HAii <3


Idag e det sista dagen på mitt lov! :/ Fast det ska bli lite kul att få komma tbx till skolan, jag saknar inte skolan jag saknar mina FRIENDS!! <3 Har typ bara varit med Manda på hela lovet så det ska bli  skönt att få träffad e andra!! <3


Men idag har jag bara chillat, cyklat till konsum o köpt mjölk för jag ville ha Oboy till frukost men mjölken var då slut så jag fick cykla en lite sväng!


Ikväll bär det av till Viarp för lite hoppträning!! <3

Eftersom Diem knappt hostar längre,1 gång per pass  så ska det nog gå att hoppa lite!<3

Hoppas hon inte hostar!! <3


Men jag e inne på Facebook om nån vill chatta för jag har ganska tröökigt!! <3


O i förrgår klippte vi Diem!! <3


 



En bild från träningen igår!! <3


 


Nu senast när jag var på Rycketofta så köpte jag ett nytt pannband!! :D Är jäääättenöjd med det o det är jättefinnnnt <333


 

Fint..?? :)


Ooo här kommer en bild på autografen jag fick av Nicholai Hollensen!! <33333:***


 


Men nu ska jag fortsätta kolla på TV så vi ses sen!! <33


//HanniiiBanniii <33









Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards