mincarpediem

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Hannah Olsson - 12 januari 2013 21:35

pallar inte skriva......


Gör det ändå, fast det blir inte något lång inlägg...


Vi fixade då med skåpen idag o det blev jättebra!<3

...Men sen skulle vi rida ut o Diem, hon var nyklippt, jag har inte ridit ut på henne på as lång tid, så hon var taggad till MAX!! Vi skulle rida vid skogarna bakom ridhuset (rider förbi ridhuset)!

Så när vi kom vid ridhuset så fick jag nog, jag sa till Kajsa, jag kan inte rida ut på henne!!

Så vi gick in i ridhuset o red o det gick bra! Sen påvägen hem så var hon jätteduktig!!


Just nu kollar jag på Sagan Om Ringen :D

O imon ska jag upp till ridhuset med Kajsa på förmiddagen o sen ska vi på teater! Så bloggar kanske inte så mycket imon men ska se om jag hinner!!


 

//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 12 januari 2013 08:58

Godmorgon!


Idag är det Lördag  :D


Jag har inte hunnit blogga de senaste dagarna för jag har knappt varit hemma!

Bara så ni vet!


Men nu är klockan nio o jag ska gå upp för det är sån stalldag idag..!:D

Stalldag = Att vi ska fixa med skåpen och allt!!!

Så igårkväll red jag lite barbacka i padocken det gick bra fast jag kunde inte  galoppera för det hade frusit o så jag skrittade mest, o sen så red jag heller inte så länge!

Sen på kvällen så kom pappa till stallet o så byggde vi upp mitt skåp!!! 


Sen efter stall mötet så ska, det blir nog bara jag o Kajsa men så ska vi rida ut en runda!! <333 Det var ju ett tag sen! Kan se oxå om jag kan fotta lite med mobilen så kan ni få se sen!!<33^^


Men nu måste jag gå upp!! <333


  

Glöm inte att länka bloggen överallt!! :D <333


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards