mincarpediem

Alla inlägg under januari 2013

Av Hannah Olsson - 1 januari 2013 12:39

Hejsan!!


Nu e det 2013 och jag känner på mig att det kommer bli ett grymt år men alla mina fia kompisar o familjen!! <3


Fast dagen började inte så bra idag!!

Jag skulle gå ut o ge katterna mat!

Men det var bara Puff som kom!! Jag stod o kallade på Piff ett bra tag men han kom aldrig!!

Så jag gav Puff mat sen gick jag in igen, va nästan 100% säker på att det hade hänt något med han!

Men det var ändå konstigt för bara typ 15 minuter sen hade jag sett han!

Men pappa hade gått ut i garaget o utan att han märkte det sprang Piff in där o pappa låste in honom!!
Sen slog det bara mamma att han kunde va där o då gick mamma ut o där satt han!! :)

Så nu vet vi var katterna e!! :D <3


Men över till annat nu*!


Glömde skriva vad jag hade som nyårslöfte!!

Jag skulle börja träna!!

O jag börjar redan idag!! Så snart kommer Manda så ska vi ut o springa en runda sen bär det av till ridhuet o träna lite där!! <33 :*


O sen ska jag nog sova hos Manda inatt!! O sen följa med henne till stallet imon bitti för veterinären kommer o ska kolla på Petters rygg o se om han har ont eftersom han beter sig som han gör...!! <333


Och vi hoppas då på 2 saker !!

1. Att han har ont, så vi vet varför han gör så och förhoppningsvis kunna göra något åt det!!
2. Att han inte har ont för det vill vi ju inte att han ska ha !! <3


Men nu kommer snart Manda så jag får gå o leta upp min regn jacka för det regnar ute!! 


 


pUss & kRam <33:**


//HanniiiBanniii <33


Av Hannah Olsson - 1 januari 2013 00:00

2013!!!!!!!!<3<3<3<3

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards