mincarpediem

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Hannah Olsson - 16 februari 2013 19:00

Japp, idag är det Lördag och det e bland den bästa dagen på veckan :)<3


Idag har jag ridit uppe i ridhuset och det gick faktiskt bra, hon var på mycket bättre humör idag än vad hon var på igår. Sen efter det så kom Amanda hem till mig, så kollade vi lite på film. Sen skulle hon hem, och sen har jag och mamma ätiti och nu sitter vi här och väntar på att MelodiFestivalen ska börja, och sen när det har börjat ska vi äta lite blåbärspaj!! Mummsssss.....<3


Men imon så ska jag upp till ridhuset igen...fast vi sjka typ åka till stallet kl.15.00 så vi e i ridhuset ca. 16.00 så ska jag ha lite markarbete, med lite bommar och annat! :)<3


Sen så på Torsdag så ska jag ju till Julia och då på kvällen ska vi till Hööks på nån ÖrsVIP sak......:)

Och sen då på Fredag ska vi då till Emporia!


Glömde det......på Onsdag kväll är det stallmöte för att Camilla och Erik ska på semester och då vill hon ha lite extra koll på vem som tar in hästarna vilka dagar och sånt!! :)


Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.


 


Glöm inte att sprida bloggen!! <33


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards