mincarpediem

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Hannah Olsson - 7 februari 2013 19:32

Go kväll! xD


Nu  har jag komit hem från ett ljusparty som var hemma hos Amanda!!

Fast....jag o Manda var bara där uppe o pluggade i typ 1 och en halv timme.

Hehe, not so funny, men det måste göras.


eeeeehhhhhhh.....nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva om...:/


Men imorrn ska jag upp till ridhuset och rida lite men Amanda ska inte med:/ Fast det ska ändå bli kul att få rida :))))


Men jag tycker det är jättesvårt att komma på något man kan skriva om!!

Om ni vill att jag ska skriva om något/ta upp något. Frågor jag ska diskutera eller något, veet verkligen inte vad jag ska skriva om!


     

Älskar färg! Satt och målade mitt schema innan kan fotta o lägga upp så ni kan se hur det blev !!

Bilden kommer imorrn! :D


ojj.....har glömt att säga att jag och Amanda ska på grönt kort kurs nu i helgen.....eller det har jag kanske redan sagt xD


Och sen den 17 ska jag till Ödåkra ridsällskap och hoppa en liten Pay & Jump på 70 cm! Bara för att komma igång nu!! :D

Vilka ser man där?? :))


Kolla gärna deras hemsida! (:

http://ors.nu/         och tryck bara på koppla vidare :)


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards