mincarpediem

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Hannah Olsson - 3 februari 2013 21:03

Heii, eller godkväll..


Blir en sen bloggning nu men det är väl bättre de än att jag inte blogggar alls...


Innan var vi ju uppe i ridhuset så hoppade jag ju...vi hade med oss kameran, men mamma glömde filma/fotta...:/ Men det får bli en annan dag...hon kan nog filma på Tisdag när jag ska hoppträna i Viarp.. :-)


Fottade tyglarna:::::


 

Eller bilden är gammal men eftersom jag köpta likadana så tog jag den bilden....


Och glömde en sak till vi hade köpt...:



 


O.S.V vi har inte köps sakerna som hänger där.....bara själva hållaren och den ska jag sätta fast i mitt skåp o där ska jag hänga mina spö och kanske mina sporrar!!!


__________________________________________________________________________________________________


Och innan när vi va i ridhuset så red Manda lite på Diem för att vi ska ta grönt kort på Lördag, Söndag, Onsdag och Torsdag och på Torsdag är då provet :-)

Och Manda har ingen tränare om kan skriva på att hon kan rida ( Skritta, trava, galoppera och typ svänga xD) Så då ska hon "rida upp" så de kan se att hon kan rida, och eftersom hon inte kan rida Petter eftersom han dampar så får hon rida Diem!! :)<3


Imon ska jag med Manda hem så ska vi upp på firman o käka o plugga :)<3

O Diem får vila imon!! <3


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 3 februari 2013 11:46

Ja...låt rubriken tala....


Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt......jo vid fyra så ska jag o Manda upp till ridhuset för att rida lite.....

Kan be mamma ta med kameran så hon kan filma lite eftersom jag ska hoppa.....



Här e sakerna jag köpte igår på hööks...:D


 


Köpte ett par tyglar eftersom de andra gick sönder....

Men de fanns inte med på hemsidan men de e typ några gummityglar....


Men vi köpte en liten leksak till Zico oxå...;)<33


 

Hihi, den e jättesöt..<33


__________________________________________________________________________________________________


Men tänkte ha en liten frågestund!!

Så det e bara att fråga på så svarar jag på de sen ;)<33


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards