mincarpediem

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Hannah Olsson - 2 december 2012 20:24

Haaj!!

Just nu håller jag på att vänta på att solsidan ska börja de e ju REKLAM.......boring!!xD


Men jag har ju varit i Viarp hela dan o det har varit jättekul!

__________________________________________________________________________________________________


Imon blir det läxläsning och upp till stallet o mysa med min galning till ponny......hon e helt galen nu när snön har kommit!

Idag när jag och Amanda skulle ta in våra galningar så fottade vi lite o så sen när vis kulle ta ut de så först stack Petter men sen när jag skulle släppa ut Diem så kopplade jag loss grimskaftet o så gick hon in i hagen sen bara gjorde hon en sväng sen var hon oxå ute på vägen i full galopp!

Sen när de båda då va lösa så vid den stora hagen är det en liten gräsplätt o sen ett hus/garage. Och där DÄR brallade de loss de sparka bakut de bocka och harre gud!! Jag och Manda vi stod bara och skrattade för det såg jätttekul ut, en 15 årig D-ponny och en 5 årig C-ponny!HAHA skrattar fortfarande åt det när jag tänker på det!! xD <3

__________________________________________________________________________________________________


Men nu ska jag fortsätta att titta på tv men aa....HAAJDÅÅ!!! <3 :)


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards