mincarpediem

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Hannah Olsson - 8 december 2012 19:54

Haaj!

Ett tag sen jag bloggade nu men har inte pallat.. ;)


Idag är det lördag o det e väldigt gött!! ;)

Idag har jag fått rida :D Det var en vecka sen nu......lite till till och med! 

Jag trodde Diem skulle vara jättepigg o bara bralla loss....men nej inte det! Och de var väl tur!


Just nu sitter jag vid datan, mamma o pappa sitter vid TV:n och Molly är hemma hos mormor!!!! <3

Jag lyssnar på Panda Da Panda o e inne på facebook!! :D<3


Innan idag när vi skulle upp till ridhuset så skulle vi då lasta men lemmen hade frösit fast :/ Så Manda fick först åka upp sen fick vi låna deras transport så vi oxå kom upp så jag oxå fick ridit lite för jag ville inte rida i padocken!!!!!


Imon ska jag upp till ridhuset igen eftersom jag håller på att sätta igång henne nu så kan jag inte bara rida sen att hon vilar! Men jag hinner nog inte få igång henne till på tisdag så tror inte det blir någon hoppträning denna veckan heller, men vi får se!!! <3


//HanniiiBanniii <33

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards