mincarpediem

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Hannah Olsson - 12 december 2012 21:20

Haaj!

För någon vecka sen var mamma i Ullared o så köpte hon lite saker til mig! De sakerna som jag fick var mina adventspresenter!


         

Som ni ser på bilderna e där oranga benskydd och ett orange fleectäcke!!:D

Till min gröna outfit fattas jag ett fleectäcke o ett grönt pannband o grimma!

Till min oranga outfin fattas jag schabrak, pannband o grimma :D


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! <3 :D




Av Hannah Olsson - 12 december 2012 21:08

Haj! :D


Idag har jag inte ridit o kommer tyvärr inte kunna göra det imon heller för att imon ska jag med på Mollys dansuppvisning!!! :)


Dagen idag har varit ganska konstig lärare som börjar böla och knepig lärare som säger att vi ska läsa i en kvart, 10 minuter sen fick vi gå ut o va på svalövfsjön nu när den frösit!! xD


Igår när jag red så hade jag med mig bästa Moa! Jag red i ridhuset o rftersom att varken Amanda elr Kajsa kunde följa med upp så fick det bli ännu ett dressyrpass!!


Nu ikväll skulle jag igentligen varit i Viarp på en clinic! Det var en känd hoppryttare som heter Lotta Björe! Men jag och mamma hoppade över det för att det är sånt väder och vi ville inte sitta där uppe o frysa för de e inte så kul!!! <3

__________________________________________________________________________________________________


Igår laddade jag upp en video på klubbtävlingen (stilbedömning) kom 2:a! Men när jag skulle lägga in det här i ett inlägg så fanns den inte! För försöka lite till!

Kunde heller inte lägga upp den på youtube för att de programet jag använder för att redigera videos kunde jag inte ladda ner på min skoldata så om ni vill se den så får ni kommentera så får jag ta min andra dator o se om jag kan få upp den där istället!!

Men kommentera o säg för annars lägger jag bara upp den i onödan!!


Men här kommer nån bild från klubbtävlingen!


   

Låsas som ni inte ser min min!!! XD


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte kommentera o ställa frågor!!


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards