mincarpediem

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Hannah Olsson - 16 december 2012 21:07

Haaj!

Just nu sitter jag och kollar tv med mamma!!

Har som ni vet varit hos farmor o farfar o bakat pepparkakor!

Bilderna kommer nog ut imon!!


Imon kör vi upp till ridhuset för lite träning!!

På tisdag blir det nog faktist lite hoppträning i viarp! Kommer inte kunna köra 100% eftersom hon inte e i full kondition!


Imon i skolan blir det en chill dag!

Vi kunde välja på att spela fotboll, baka elr att typ spela spel!!

Vi fick välja på 2 saker!

Jag valde såklart bake elr spela eftersom jag typ har en konstig fobi för fotbollar och e därmed livrädd för de!!! xD



Just nu sitter vi och kollar på någon film som heter "smekmånaden"!! Vet inte om det är någon annan som sitter o kollar på den men...ja!!! :) <3


Ska försöka att inte glömma kameran imon så mamma kan fotta o kanske kan filma lite!!! (:


Men nu ska jag fortsätta kolla på tv!!

Imon kommer "vecko shemat" ut!!! :)


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommetera o ställa frågor!!! <3 :D


Av Hannah Olsson - 16 december 2012 15:01

Haaj!!


Just nu är jag hemma hos farmor o farfar o bakar pepparkakor!

När jag kommer hem / imon så kommer jag lägga ut bilder!!

Kommer hänga upp 2 pepparkakor i stallet på Diems boxdörr!

2 på mitt rum, kanske 3!

Och sen ska mamma få en specialgjord!


Men nu ska jag snart gå och "glasiera" mina pepparkakor!

Glasilera = Sätta på  glasyr på pepparkakorna!

Kom på det ordet innan!!! <3


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! <3 (:

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards