mincarpediem

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Hannah Olsson - 26 december 2012 21:18

Haii <3


E nu hemma o har käkat o ligger nu i sängen och kollar på Pirates of the caribbean..! Om ni vill se den är den på kanal 4..! (: <3


I tisdags red jag ju med Manda i ridhuset och då fotta mamms lite fina bilder ssom jag tänkt lägga ut men det blir inte idag och vet inte om det blir imon heller men vi får se, ska ladda upp de så fort jag kan!! <3


Får se hur mycket bloggning det blir imon eftersom att jag ska gå upp ganska tidigt och så ska vi iväg någonstans och vetrinären kommer o på kvällen ska vi äta o bowla! <3

Så om det blir någon blogging blir det när jag kommer hem elr via mobilen..! <3


Ooo nu blev det reklam på filmen... :/

Men jaja bloggar väl lite imon då..! <3 :D


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! <33 :D

Av Hannah Olsson - 26 december 2012 17:16

Hajsan igen !
Nu står det 1-1 rögle gjorde första målet men frölunde gjorde oxå det!!

Men nu ska jag gå ner o köpa popcorn o läsk !!:D
//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 26 december 2012 15:50

Haii <3
Just nu sitter jag inne i ishallen o väntar på att det ska börja !!:)
Om 18 minuter drar det igång o så hoppas vi att dr vinner :D

Bloggar lite i pauserna så nu ni vet hur de går för de !!:D

Dagens ridpass gick jättebra för mig! Vi red nere i padocken istället för det var så fint väder!! Petter dummade sig så mamma fick hoppa upp på han, hon red och ett tu tre stegrade han sig så han höll på att ramla bakåt! Mamma trodde hon kunde hänga kvar men hon hade inget att hålla i eftersom han nästan inte har någon man så mamma försökte kasa av honom så hon inte skadade sig elr att han skulle ramla bakåt !! Men det slutade med att mamma fick longera han ! Men Diem var jättefin <3

Imorgon fyller jag ju år och då ska vi nån stans med vet inte var!!:D Och vetrinären kommer kanske och ska kolla Diems hosta och så ska hon oxå kolla Petter o se om han har ont för så som han beter sig gör inte en frisk ponny !
Men nu börjar det !!!!:D
//HanniiiBaniii <33

Av Hannah Olsson - 26 december 2012 09:22

Haaiii <3


Idag blir en as fett dag!!


Just nu är jag hemma hos Manda !

Sen ska jag upp till ridhuet med Manda tror jag!! :)

Efter det ska jag hem o duscha och sen till rögle med papps!! <3 :D


Imon fyller jag år! :D:D <33

Och då jag ska jag o mamma till rean! :D

Och sen på kvällen ska hela familjen åka o bowla! :) <3

Den 28 december så ska vi då fira min födelsedag<33 (:


Men nu ska jag gå.......o vi håller tummarna för lilla valpen :)


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommntera o ställa frågor :D


 

Diem när hon var ett halvt år gammal <333:****

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards