mincarpediem

Alla inlägg under december 2012

Av Hannah Olsson - 26 december 2012 17:16

Hajsan igen !
Nu står det 1-1 rögle gjorde första målet men frölunde gjorde oxå det!!

Men nu ska jag gå ner o köpa popcorn o läsk !!:D
//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 26 december 2012 15:50

Haii <3
Just nu sitter jag inne i ishallen o väntar på att det ska börja !!:)
Om 18 minuter drar det igång o så hoppas vi att dr vinner :D

Bloggar lite i pauserna så nu ni vet hur de går för de !!:D

Dagens ridpass gick jättebra för mig! Vi red nere i padocken istället för det var så fint väder!! Petter dummade sig så mamma fick hoppa upp på han, hon red och ett tu tre stegrade han sig så han höll på att ramla bakåt! Mamma trodde hon kunde hänga kvar men hon hade inget att hålla i eftersom han nästan inte har någon man så mamma försökte kasa av honom så hon inte skadade sig elr att han skulle ramla bakåt !! Men det slutade med att mamma fick longera han ! Men Diem var jättefin <3

Imorgon fyller jag ju år och då ska vi nån stans med vet inte var!!:D Och vetrinären kommer kanske och ska kolla Diems hosta och så ska hon oxå kolla Petter o se om han har ont för så som han beter sig gör inte en frisk ponny !
Men nu börjar det !!!!:D
//HanniiiBaniii <33

Av Hannah Olsson - 26 december 2012 09:22

Haaiii <3


Idag blir en as fett dag!!


Just nu är jag hemma hos Manda !

Sen ska jag upp till ridhuet med Manda tror jag!! :)

Efter det ska jag hem o duscha och sen till rögle med papps!! <3 :D


Imon fyller jag år! :D:D <33

Och då jag ska jag o mamma till rean! :D

Och sen på kvällen ska hela familjen åka o bowla! :) <3

Den 28 december så ska vi då fira min födelsedag<33 (:


Men nu ska jag gå.......o vi håller tummarna för lilla valpen :)


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommntera o ställa frågor :D


 

Diem när hon var ett halvt år gammal <333:****

Av Hannah Olsson - 25 december 2012 23:45

Godnatt!! <3


Nu är klockan 23:46 och vi har precis kommit hem från djursjukhuset!

Manda o hennes mamma har en kennel med chihuahuavalpar! En av valparna mådde inte så bra! Den har mått dåligt igår oxå! När det skulle gå fram till matskålen somnade den påvägen :/


Så vi har precis kommit hem och valpen fick stanna kvar på djursjukhuset!

Tänkte blogga när vi satt där och väntade men min mobil var död så det gick inte så bra!


Men nu ska vi typ gå o lägga oss, så vi ses imon!! <3


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! (:

Av Hannah Olsson - 25 december 2012 20:16

Haii <3


Vad har ni hittat på idag?? :D

Jag har ridit och varit med Manda!!


Just nu är jag hemma hos Manda  och jag ska sova här inatt sen ska jag rida imon med Manda!!

Sen på kvällen tror jag, ska jag med papps på rögle!! <3 :D


Men nu ska vi gå!!


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! <3 :D


 

Av Hannah Olsson - 25 december 2012 12:21

Haiii <3


Just nu sitter jag här och äter knäck och väntar på Mäända!!<3

När hon kommer ska vi nog spela lite Just Dance 4 som jag fick på lilljulafton :D<3


Mamms e på City Gross nu och köper en termometer till Diem för att vi ska kolla om hon har feber för att hon har varit förkyld innan men nu hostar hon ganska ofta så vi ska kolla o se vad det kan vara!! <3 :/


Om hon inte har feber ska jag och Manda upp till ridhuset och rida lite!! Ska ha tomteluva på Diem xD


Men bloggar mer sen!! <3 :)


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! :D <3

Av Hannah Olsson - 24 december 2012 13:54

Haiiii :D

Idag är det julafton som ni nog vet!

Som morgon present idag fick jag ett par gröna hörlurar till min mobil :D


Just nu e jag hemma hos farmor och jag har precis ätit!

Sen ska vi nog öppna julklappar sen kolla på Kalle Anka!! :D <4


Men nu ska jag gå, om vi inte kommer hem försent kommer jag kanske blogga lite till när vi kommit hem!!! :D <2


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor (: <3

Av Hannah Olsson - 23 december 2012 14:02

Haiii!! <3 :D


Idag är det lilljulafton och vi har mormor och morfar här på besök!!! Om ca en timme kommer mammas brödrar hit och då ska vi äta och köra julklappsspel! :D


Men nu ska jag gå!! :D


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera och ställa frågor!!

Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards