mincarpediem

Alla inlägg under december 2012

Av Hannah Olsson - 22 december 2012 21:40

Haii <3


Städade idag oxå!

För imon får vi hem gäster eftersom det är lilljulafton (stavning) !! Och då kommer mormor och morfar och firar sen kommer mammas brödrar med sina familjer som jag har berättat innan!! :D


Men idag han jag inte rida! Hinner inte rida fråns på tisdag och då ska jag rida med Manda!! Det var jättelängesen vi red tillsammans eftersom Petter har vilat så länge, så ska vi ta oss upp till ridhuset!!


Sen någon gång nu på jullovet ska jag sova med Julia!!:D <3 :*

Komma gärna hennes blogg!!:D <3

 http://tigrerad.bloggplatsen.se/


Blir inga bilder idag men kommer kanske ut lite bilder imon!!:D


Men nu ska jag fortsätta kolla på film!! :D


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommetera o ställa frågor!! <3(:


Av Hannah Olsson - 22 december 2012 14:08

Haaj*!


Idag är det bara två dagar kvar till julafton!!! :D

Idag städar vi det sista i huset för imon kl.12:00 kommer mormor och morfar hit!! Vi dricker kaffe fikar och sen öppnar vi julklappar! Sen kl.15:00 kommer mammas brödrar hit med deras familjer och så har vi julklappsspel!! :D


Jag har haft lite otur idag! Vi har en typ flätad kort inne på kontoret o så fick jag en av de flisarna in under min nagel! Så jag har lite ont men det mästa har gått över!!

Alldeles strax kommer Manda in en snabbis för vi ska byta julklappar!! :D

Undrar vad jag får!!?? <3


Här kommer det jag köpte!!:D


   

Vet de e väldigt dåliga bilder men de e en tomte o en groda! De är såna man sätter i det hålet på mobilen där man har hörlurarna o de köpte jag på glitter!!


   

2 mascaror på rea köpte de på lindex!


  '

O min kofta från Gina!!


And a random bild!! xD


  '

Epic :D


Men nu kommer Manda snart!


//HanniiiBanniii <33

Av Hannah Olsson - 20 december 2012 22:24

Haaj !!
Idg har jag varit på väla med Manda typ hela dan!!
Jag har köpt julklappar och lite saker till mig själv !! Kommer kanske lägg ut bilder på det sen !! :)
Men ja....inatt sover Manda hos mig och imon ska vi kokak knäck med mamms !!;)
Men ja bloggar mer imon för just nu bloggar jag via Mandas mobil!! <33
På denna bild ser ni den kofta / tröja jg köpte till mig själv !! Kommer ändå ut bättre bilder imon!!:)<33

//HanniiiBanniii <33
Glöm inte att kommentera o ställa frågor !!:D

Av Hannah Olsson - 19 december 2012 19:11

Haaj!!


Just nu är jag hemma hos mormor!! Jag har ätit lax till kvällsmat!! Mumssss....!!:D

Och jag ska sova här som ni kanske vet!


Imon blir det då väla med mormor, Molly och Manda!!


Men ja nu ska jag fortsätta kolla på den filmen jag kollar på!!

Ni kanske oxå vill kolla:

http://www.swefilmer.com/lol-2012/lol-2012-video_aa051daec.html

Den heter LOL :D


Men nu ska jag kolla!!:D


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! :D <3

Av Hannah Olsson - 19 december 2012 14:32

Jag har tänkt....

tror inte att jag byter över till nattstad för jag trivs här på bloggplatsen!

Kanske gör det senare men gör det nog inte nu!! 


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! <3 :D

Av Hannah Olsson - 19 december 2012 13:41

Haj! 


Han inte blogga igår för  hoppträningen blev jättesen!

Det gick väl sådär för hon hostade ganska mycket så det blev svårt att koncentrera sig!

De va då sista hoppträningen på denna terminen  så om jag ska hoppa (klart jag ska ) så får det bli uppe i ridhuset!

Kommer då oxå lägga upp videos o bilder när jag rider!!


Nu e det äntligen jullov :D Om 5 dagar är det julafton :D Och om 8 dagar fyller jag år!! :D <3

LÄNGTAR!!! <33 :D


Nu ikväll ska jag åka hem till mormor och sova där tills imon och imon ska vi upp till väla för jag behöver köpa lite julklappar!!(har bara köpt till mamma xD)


I måndes red jag uppe i ridhuset!! Det blev dressyr! Kommer några bilder i detta inlägget sen kommer jag göra ett inlägg med en video från i måndags, när Diem gick som finast!! :D <3


Bilderna på pepparkakorna kommer oxå ut nu!!


Bilder:


Ridhuset!! :)


   


Från pepparkaksbaket:


   

En tjock mini Diem!!

Bilderna är kanske inte i bästa kvalite men ja....de får gå!

Har inte hängt upp pepparkaer i stallet än men får göra det nu nån da!! <3 :D


 

Oj..här kom en liten bild på Zico xD


Har fått en kommentar om att jag ska "flytta" min blogg till nattstad!! Tror faktiskt att jag kommer göra det!! :) Bara så ni vet!! <3


Men nu ska jag ladda upp videon så ni kan se den!! <3


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!!:D <3 

Av Hannah Olsson - 17 december 2012 15:46

Haj!!


Jag har nu kommit hem från skolan!

Och väntar på att Kajsa ska ringa mig för vi ska kanske upp till ridhuset tillsammans!! :D
Ska då rida uppe i ridhuset och tror jag ska rida dressyr!!


Bilderna på pepparkakorna kommer upp ikväll bara så ni vet!


Men nu ska jag gå o kolla på TV!! :D <3


//HanniiiBanniii <33

Glöm inte att kommentera o ställa frågor!! :D <3


Presentation


Välkommen till min blogg! Hoppas du tycker om den!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards